پرده توری مغناطیسی پلاسدر

Wednesday، ۲۵ Bahman ۱۴۰۲

پرده توری مغناطیسی پلاسدر( پرده توری آهنربایی پلاسدر )

برای جلوگیری از ورود حشرات مزاحم به داخل محیط فروشگاه و یا ساختمان راه های مختلفی وجود دارد, که یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل ساختمان نصب پرده توری مغناطیسی پلاسدر میباشد.

پرده های توری مغناطیسی یا مگنتی پلاسدر به گونه ای طراحی شده است تا بر روی انواع درب های ورودی فروشگاه ها و یا درب تراس درب حیاط و... قابل نصب میباشد.

چشمه توری استفاده شده در پرده توری مغناطیسی پلاسدر بسیار ریز میباشد تا از ورود حشرات بسیار ریز و پشه کوره جلوگیری کند.

مکانیزم پرده توری مغناطیسی اینگونه است که پس از عبور فرد از آن لبه های پرده به وسیله آهنربای طراحی شده بر لبه پرده به یکدیگر میچسبد و اجازه باز ماندن پرده و عبور حشرات را نمیدهد.

کناره های پرده توری مگنتی پلاسدر دارای چسب های مخصوصی میباشد که بسیار قوی است و بر روی انواع سطوح صیغلی و شیشه و چهارچوب فلزی میشسبد تا از کناره های پرده نیز راهی برای ورود حشرات باقی نگذارد.

جنس توری استفاده شده در پرده توری آهنربایی پلاسدر از بهترین نوع فایبر گلاس نسوز میباشد تا در برابر تابش مستقیم آفتاب و پوسیده شدن در آفتاب جلوگیری شود.

شما میتوانید بر حسب اندازه مورد نیاز درب ورودی خود پرده توری آهنربایی پلاسدر را سفارش دهید تا مطابق با سایز درخواستی شما تولید و ارسال شود .

برای سفارش پرده توری آهنربایی پلاسدر اینجا کلیک کنید

تلفن مشاوره 09308716016 دهقان